Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Sekretariat szkoły:

Samodzielny referent - Anna Opala-Czarnota

Tel.: 42- 674-19-08

Tel.: +48 533 327 047

e-mail: kontakt@sp37.elodz.edu.pl


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z 1999 r. ze zmianami).

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów (korespondencję można kierować również drogą elektroniczną).

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw przez sekretariat:

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów w godz.:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek 07.00 - 15.00,

wtorek 08.00 - 16.00.

Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


Przykładowe procedury dotyczące trybu załatwiania określonej kategorii spraw:

Zapis ucznia do szkoły:

Uczeń do klasy pierwszej zapisywany jest poprzez system naboru elektronicznego obowiązujący na terenie Miasta Łódź.

W trakcie roku szkolnego:

  1. Dziecko zamieszkałe w rejonie szkoły - przyjęcie "z urzędu" (obowiązek szkoły rejonowej):
    1. wniosek rodzica (prawnego opiekuna),
    2. przyjęcie do szkoły na podstawie karty przyjęcia,
    3. przekazanie dotychczasowej szkole karty przeniesienia
    4. wpisanie dziecka do księgi uczniów i księgi ewidencji dzieci.
  2. Dziecko spoza rejonu szkoły - procedura analogiczna, ale jedynie w sytuacji, gdy szkoła posiada wolne miejsce w oddziale.

Wypis ucznia ze szkoły:

  1. przekazanie przez rodzica (prawnego opiekuna) karty przeniesienia,
  2. przekazanie szkole kserokopii arkusza ocen i dokumentacji medycznej,
  3. skreślenie dziecka z listy uczniów.

Zwolnienie dziecka z zajęć wychowania fizycznego:

  1. podanie rodzica (prawnego opiekuna) do dyrektora szkoły z załączonym zwolnieniem lekarskim z zajęć,
  2. zwolnienie przez dyrektora szkoły na czas przewidziany zwolnieniem lekarskim,
  3. odnotowanie zwolnienia w dzienniku lekcyjnym.

Wydawanie duplikatów świadectw szkolnych:

  1. podanie do dyrektora szkoły,
  2. odnalezienie danych osoby w księdze arkuszy ocen,
  3. wypisanie duplikatu świadectwa,
  4. sprawdzenie poprawności danych,
  5. opieczętowanie pieczęciami urzędowymi i wydanie osobie wnioskującej.
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 37 im. Janusza Kusocińskiego w Łodzi
odpowiada: Agnieszka Góra
data: 22-01-2020
wytworzył: Beata Kalmanowicz
data: 22-01-2020
data: 22-01-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 22-01-2020 - Edycja treści
  • 13-01-2020 - Edycja treści
  • 29-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 667